كتاب شعر شكريست با شكايت


تقديم به همسرشت









۶ نظر

هم سرشت گفته...

من! من؟ من که یه ور تخم تو و هیچ کدوم از بچه های گلمون نیستم آخه چه لیاقتی دارم که اینو به من دادی مرد

کیر تو و تمام بچه ها تو دهن من بخاطر تمام بی لیاقتی هام

دوستت دارم خیلی قبل و بعد از این کتاب ها ها

reza گفته...

باید کتاب جالبی باشه

Anonymous گفته...

کتاب خیلی جالبیه
خوشحالم همجنسگراها تلاش می کنن تا حقوق از دست رفته خودشون رو به دست بیارن
کتاب های قبلی تونو نخوندم ولی تشویق شدم بخونم

Ramtiin گفته...

ایووووووووووول
کتاب سوم
تا باد چنین بادا
کتاب چهارم
پنجم
ششم
....
قبلا دور از چشم تو توی کامپی امید خوانده بودم کتاب را
حالا یک بار دیگر می خوانم
و بوس ات می کننننننننم

Anonymous گفته...

خیلی خوبه ولی قهوه خونه یه چیز دیگه بود ها
بوس بوس

ادی گفته...

خیلی زیبا بود اون شعر اخری که تو وبلاگ خشایار آپ کرده بودی لذت بردم. چرا اینجا کامنت گذاشتم؟ واسه انکه اونجا اجازه ندادی با نام و آدرس اینترنتی کامنت بذاری فقط با حساب گوگل و اینا که من نمیتونم.
کلا بخاطر وبلاگت بهت تبریک میگم. موفق باشی