قوي باش عزيزم

مردي پس از پانزده سال از زندان فرار مي كنه
براي دزدي وارد خانه اي ميشه و
در اونجا با زن و مرد جواني در رختخواب مواجه ميشه
ابتدا مرد جوان رو به صندلي طناب پيچ مي كنه
و بعد خانم خوشگله رو به صندلي مي بنده و
نزديكه ميشه و بوسه اي به گردنش ميزنه و
ميره حمام تا دوش بگيره
مرد جوان به همسرش ميگه
گوش كن عزيزم ! اين مرد از لباسش معلومه كه
مدت زيادي رو در زندان به سر برده
و حتمن اونجا هيچ زني رو نديده
من ديدم چطور گردن تو رو ماچ كرد
اگر خواست با تو سكس كنه مقاومت نكن
اونو راضي كن با اين كه ميدونم برات چندش آوره
ببين ! اين زنداني خيلي بايد خطرناك باشه و
اگه عصباني بشه ممكنه جفتمون رو بكشه
قوي باش عزيزم و بدن كه خيلي دوستت دارم
همسرش پاسخ ميده
اون گردن منو ماچ نكرد
اون در گوش من گفت كه همجنسگراست و
معتقده كه تو خيلي نازي و
از من جاي وازلين رو پرسيد
من هم گفتم در حمام ميتونه پيداش كنه
پس عزيزم قوي باش و بدون كه من هم خيلي دوستت دارم









۱۴ نظر

Anonymous گفته...

ها هاااااا
خیلی باحال بود، مرسی!

erfan گفته...

کلی خندیدیم :دی

مهرداد گفته...

خییلییی باحال بوووود

نقطه چین ها . . . گفته...

اين توهين بود ..يا نبود؟..

كيا

اندوه پرست گفته...

جایی برای خنده نداشت ...
سر تا سر اشک بود ُ تاسف ...
!!!

Anonymous گفته...

هستم همیشه قوی
من
من دیگه
مهمان زود گذر

سالار گفته...

لذت بردم
باحال بود

بهبد گفته...

باید چهره مرده دیدنی بوده باشه !
...
سرشار از خلاقیت بود
مرسی

شوالیه گفته...

چه جالب
اما
گویا
همجسنگرا
نبود
بوسس

جغد خاکستری گفته...

قوي نميخوام باشم
من با شماها بازي نميكنم
ولي خوب بود خنديدم در اين گره خوردگي مدام ابروهاي تا به تام

reza گفته...

یوووووووووخ
اوغلان نه یازیب سان سن
یاشا

مهدی برزین گفته...

حالا چرا وازلین.حتمن یارو تو زندان خبر نداشت این روزها خیلی چیزهای بهتر از وازلین هم هست.نه خشایار!

آرش سعدی گفته...

من هم فکر میکنم که
زندانی یه بیمار بوده نه همجنسگرا

Anonymous گفته...

هاهاهاهاهاها ... خیلی حال کردم! برکت باشد!